jphoto

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Om mig

Av Jenny - 4 juni 2011 18:47

Så, lite om mig kanske.


Heter Jenny Ekholm och är arton år gammal. Har fotat sedan jag gick i sexan tror jag... köpte då en liten sony kompaktkamera som jag älskade otroligt mycket. 2009 dog den av en konstig anledning och sommaren 2009 fick jag chansen att köpa en ny kamera och valde då att köpa en Sony A300. 

Med den kamera fotar jag allt möjligt men favoriterna är väl djur, makro, porträtt och natur. 


Jag har egna djur i form av hästar, hundar, katt, höns och undulater. Älskar att fota mina egna djur fast samtidigt så längtar jag efter att få fota andras djur också.


Jag befinner mig just nu i Frankrike som utbytesstudent. Har varit här sedan september förra året och snart blir det att åka hem igen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 24 juni 2011 22:37


Känner att det inte går särskilt bra för denna blogg x) finner helt enkelt ingen tid just nu och när jag dessutom har internet i mobilen för att titta det viktigaste (mail och facebook) så känns det bara drygt att behöva starta datan, hahha   Nej...

Av Jenny - 20 juni 2011 19:42

Oj så tiden går! Snart är det dags för True Blood season 4, längtar som fan!   Var nära på att skriva "idag har jag inte gjort mycket" men det är för en gångs skull inte sant! Idag har jag tvättat massa fönster här hemma ^^ Jag har även fotat blo...

Av Jenny - 18 juni 2011 19:42

Planen skulle vara att jag skulle skriva här varje dag x) vi ser ju hur bra de går.   Men idag så är jag tillbaka igen, trots denna tumultfulla dag...   Igår så stod det ett rådjur utanför köksfönstret. Först menade mamma på att den var allde...

Av Jenny - 14 juni 2011 18:00

          Här får ni lite svartvita och en blå bild som jag tog tidigare ^^   ...

Av Jenny - 14 juni 2011 12:08

Eftersom min kamera är på laddning just nu så har jag inte hunnit tagit några nya bilder, så jag fortsätter med att visa bilder från resan. Denna gång får ni se bilder från självaste Luxemburg!       När vi kom hit på lördags kvällen så var det...

Presentation

Hej! Heter Jenny och älskar att fota. Har inte inriktat mig något något speciellt utan fotar allt som kommer i min väg. Välkommen hit!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards