jphoto

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Jenny - 24 juni 2011 22:37

Känner att det inte går särskilt bra för denna blogg x) finner helt enkelt ingen tid just nu och när jag dessutom har internet i mobilen för att titta det viktigaste (mail och facebook) så känns det bara drygt att behöva starta datan, hahha


Nej men jag ska bli bättre på detta, jag lovar.


Idag så är det såklart midsommarafton vilket är väldigt trevligt! Har hållt på hela dagen, full rulle. Först städade vi här hemma innan vi åkte till vänner och fikade. Senare kom farmor hit och vi åt en trevlig middag och nu sitter jag här och käkar lite godis ^^


Är jätte trött nu så det får bli det för denna gång ^^ Bjuder dock på en äldre bild :)


  Ni får en bild från underbara Paris och Eiffeltornet. Har faktiskt varit i Paris tre fyra gånger nu... Men många fler gånger kommer de bli! Har ju inte ens varit på Louvren än!




Presentation

Hej! Heter Jenny och älskar att fota. Har inte inriktat mig något något speciellt utan fotar allt som kommer i min väg. Välkommen hit!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards