jphoto

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Jenny - 14 juni 2011 18:00

         

Här får ni lite svartvita och en blå bild som jag tog tidigare ^^  

Av Jenny - 14 juni 2011 12:08

Eftersom min kamera är på laddning just nu så har jag inte hunnit tagit några nya bilder, så jag fortsätter med att visa bilder från resan.

Denna gång får ni se bilder från självaste Luxemburg!


    När vi kom hit på lördags kvällen så var det inte mycket för ögat. Vi var trötta och halva staden var tom på parkeringsplatser eftersom det tydligen skulle vara något lopp. Vi gick senare ut och tittade och det var som en stadsfest! Människor från hela världen var med och sprang i maratonet och alla människor som bor i staden var ute och festade. Tyvärr så lämnade jag min kamera inne den kvällen... vilket jag bittert ångrar.



  Ett torg med stor byggnad.



  Ett annat torg med en vacker staty/fontän.


  I en av de många parkerna.


   Vad vi förstod av skylten så var detta ett äldreboende! Ganska fantastiskt.


Ett slott som stod ovanför en djup dal.


Vi blev verkligen överraskade av staden. Den var mer kuperat än vi trodde och det var även finare dagen efter när vi inte var lika trötta och hungriga. 


Dock skulle jag väl inte flyga ner till Luxemburg och spendera massa dagar. Det är värt att åka förbi om man ändå har vägarna förbi, men man ska nog inte åka om Luxemburg blir själva målet och destinationen. Enligt mig då.


Presentation

Hej! Heter Jenny och älskar att fota. Har inte inriktat mig något något speciellt utan fotar allt som kommer i min väg. Välkommen hit!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards